espati.lv

59% Latvijas uzņēmumu neatbild uz tiem adresētajiem e-pastiem

59% Latvijas uzņēmumu neatbild uz tiem adre-sētajiem e-pastiem

Autors: redakcija, espati.lv
Foto: shutterstock.com
2008. gada 27. decembris

>   Izdrukāt
>   Nosūtīt
Mārketinga pētījumu portāla www.tirgzinis.lv veiktajā pētījumā secināts, ka no 1668 Latvijas uzņēmumiem uz tiem adresētajām e-pasta vēstulēm atbild tikai 41%. Tādējādi 59% no pētījumā iekļautajiem uzņēmumiem savu potenciālo klientu vajadzības ignorē. Pēc iegūtajiem datiem var secināt, ka jaunu klientu piesaistīšana nav būtiska nekustamo īpašumu, loģistikas un interneta veikalu sektorā. Turpretim pārliecinošs vairākums uzņēmumu, kuriem ir svarīgs katrs klients, darbojas mediju, skaistumkopšanas un atpūtas nozarēs.

Laikā, kad Latvijā un pasaulē valda ekonomiskā krīze, kuras rezultātā Latvijas uzņēmumiem notiek strauja pārdošanas apjomu samazināšanās, katram no tiem ir jāpieliek vairāk pūļu, lai nosargātu savas tirgus pozīcijas, noturētu esošo klientu loku, kā arī, lai piesaistītu jaunus klientus. Taču pārsteidzoši ir tas, ka tad, kad klients vēlas pats uzzināt sev interesējošo jautājumu, viņš tiek ignorēts. Tādēļ portāls Tirgzinis.lv ar pētījuma palīdzību vēlējās noskaidrot, vai Latvijas uzņēmumi atbild uz e-pastiem?

„Savas prognozes izteicām jau pirms pētījuma veikšanas, taču nedomājām, ka pētījuma rezultāti būs tik dramatiski”, saka Tirgzinis.lv tirgus izpētes speciāliste Ieva Kozlovska, „absurds šajā situācijā ir tas, ka viszemākos rādītājus ieguvušas tādas nozares, kas sevi uzskata par lielākajiem ekonomiskās krīzes upuriem. Piemēram , nekustamo īpašumu nozare, kas pētījuma rezultātu tabulā ierindojās priekšpēdējā vietā (no 88 nekustamo īpašumu uzņēmumiem uz slepenā klienta vēlmi iegādāties dzīvojamo platību reaģēja tikai 25%)”.

Kopumā pētījumā aptaujāti 1668 Latvijas uzņēmumi no piecpadsmit dažādām biznesa nozarēm. Pētījuma mērķi:
  • Noskaidrot vai Latvijas uzņēmumi atbild uz e-pastiem, kurus paši reklamē uzziņu dienestos, katalogos un mājas lapās.
  • Iepazīstināt sabiedrību ar pētījuma rezultātiem.
  • Atgādināt uzņēmējiem, ka viņi maksā naudu par uzņēmuma kontaktinformācijas ievietošanu uzziņu dienestos.


Saistītie raksti

Katrīna Ošleja. Straujas pārmaiņas veicina mirstību jeb Glābsim vīrieti!

4 biežākās NAUDAS KĻŪDAS, ko pieļauj sievietes

Maciņa revīzija, 3. sērija. Kā savus tēriņus plāno māksliniece?

Ar pareizo attieksmi pret grūtībām

Raksti blogu espati.lv un baudi atpūtu Amorette SPA Jūrmalā



Pastāsti draugiem: draugiem.lv twitter.com twitter.com

> Komentēt

zebest, 2008. gada 28. decembris, 16:39

nja, ko lai saka...sliņķi, ja jau pat apstākļos, kad darba it kā trūkst, uz vienu e-pastu atbilde izpaliek.

Ziņot par nekorektu komentāru



kontakti    |    reklāma    |    espati.lv    |    kļūsti par autoru    |    saistību atruna